Hebat Semujadi & Selamat

Thursday, July 16, 2009

BC-01 – Acne & Scar (jerawat & parut)

BC-01 – Acne & Scar (jerawat & parut)

Muka kita secara konsisten bergelut untuk terus berada pada tahap terbaik pada setiap hari kerana sering terdedah kepada pelbagai unsur. Kerap kali muka mengalami kekeringan atau terlalu berminyak, hormon yang tidak menentu kadang-kadang terlalu rendah dan kadang-kadang terlalu tinggi dan selepas itu sering kali bahan-bahan merawat digunakan seperti krim-krim pencuci dan penghapus jerawat yang semakin hari menjadikan kekeliruan kulit muka untuk mentafsir lalu terjadilah jerawat.


BC-01 bertindak membantu kulit muka untuk mendapat tonasi yang sempurna dan menawarkan pengekalan, penyahtoksik dan yang menariknya ia berunsur semulajadi dan diperbuat mengikut bahan-bahan mineral yang terdapat didalam tubuh dan BC-01 menyediakan apa yang sepatutnya kulit muka mendapat zat-zat untuk menyegar, membina tisu-tisu, ,membaiki dan mengembalikan fungsi-fungsi tisu dan hormon pada keadaan asal.

Ketujuh-tujuh remedi homeopathy biochemic ini merupakan kombinasi terbaik untuk membantu merawat jerawat dan parut-parut akibat jerawat

Our faces struggle constantly in the balancing act between exposure and protection, dryness and oiliness, high and low hormone fluctuations... Add all we do to suppress skin eruptions and it could only get more confusing.

By helping the skin fine-tune its basic tools, the cell salts BC-01 offer restorative, cleansing support. Made from the mineral compounds our cells need, the cell salts offer our tissues just what they need to revitalize, grow, repair and function properly.

The seven homeopathic cell salt remedies in this combination are crucial to the cells involved in skin eruptions.

Indikasi: Jerawat, jerawat batu, jerawat sewaktu akhil baligh, parut-parut, tompok-tompok di muka, parut berlubang

Indication: Acne, acne culgaris, rash at puberty , scarring, spot and pitting

Composition/Komposisi : CP3x, FP12x, KM3x, KP3x, NM3x, NP3x, S12x


  • Harga : RM80 / 85 Sabah & Sarawak termasuk penghantaran.

  • Cara penggunaan : Penutup botol harus digunakan sebagai alas untuk mengambil tablet , 4 biji bagi dewasa dan 2 biji bagi kanak-kanak. Tablet hendaklah di kemam dan biarkan larut didalam mulut. Jangan kunyah atau telan. 3 kali sehari sebelum makan
  • Directions : Bottle cap should be use as a medium for remedy intake, 4 tablets for adult and 2 tablets for child. Tablet have to dissolve in the mouth not to chew or swallow. 3 times daily before meals.



  • Isikandunga : Di dalam botol biru 40ml. 350-400 biji tablet manis sukrosa, bekalan untuk lebih kurang 4-5 minggu penggunaan/

  • Contents : In blue bottle of 40 ml consist 350-400 sweet sucrose tablet, approximately 4-5 of supply


  • Brunei dan Singapura : Untuk mendapat kelayakkan pos percuma , penduduk Brunei boleh mengguna alamat di Miri atau Limbang, Sarawak. Bagi penduduk Singapura pula bolehlah mengguna alamat di Johor Bahru. Ini akan menjimatkan kos kurier.


Hubungi : 6019-309 89 80 atau email homeopathy@solaris-marketing.com




No comments: