Hebat Semujadi & Selamat

Wednesday, July 15, 2009

BC-02 - 12 Cell Salt

BC-02 – 12 Cell Salt – Tonic For Whole Body System (Tonic untuk seluruh sistem tubuh)

Tubuh manusia mempunyai 12 garam tisu , keseimbangan dan bekalan yang betul pada kuantitinya kepada tubuh akan mempastikan kesihatan seseorang itu pada tahap terbaik.

Gangguan atau tidak mendapat bekalan pada kuantiti yang secukupnya akan mencetus “illness” (kesakitan)



Kekurangan zat mineral ini dapat di kembalikan pada tahap yang normal dengan mengambil remedi yang “assimilated form” (bahan yang mudah menyerap) yang akan melalui saluran darah dan bersatu dengan sel-sel.



Indikasi : Membina keseluruhan sistem tubuh dengan membekal nutirisi kepada tisu-tisu, menaik taraf kekuatan antibody dan membantu mengolahkan zat-zat makanan kepada zat-zat yang menyihatkan tubuh. Selamat untuk semua peringkat umur. Tidak ada kesan sampingan yang dikesan.

Indications: It builds up entire system by providing necessary tissue nutrition, improves resistance to diseases, helps better utilization of food

Composition/Komposisi: CP6x, CF6x, CS6x, KP6x, KM6x, KS6x, FP6x, MP6x, NP6x,


  • Harga : RM80 / 85 Sabah & Sarawak termasuk penghantaran.

  • Cara penggunaan : Penutup botol harus digunakan sebagai alas untuk mengambil tablet , 4 biji bagi dewasa dan 2 biji bagi kanak-kanak. Tablet hendaklah di kemam dan biarkan larut didalam mulut. Jangan kunyah atau telan. 3 kali sehari sebelum makan
  • Directions : Bottle cap should be use as a medium for remedy intake, 4 tablets for adult and 2 tablets for child. Tablet have to dissolve in the mouth not to chew or swallow. 3 times daily before meals.



  • Isikandunga : Di dalam botol biru 40ml. 350-400 biji tablet manis sukrosa, bekalan untuk lebih kurang 4-5 minggu penggunaan/

  • Contents : In blue bottle of 40 ml consist 350-400 sweet sucrose tablet, approximately 4-5 of supply


  • Brunei dan Singapura : Untuk mendapat kelayakkan pos percuma , penduduk Brunei boleh mengguna alamat di Miri atau Limbang, Sarawak. Bagi penduduk Singapura pula bolehlah mengguna alamat di Johor Bahru. Ini akan menjimatkan kos kurier.


Hubungi : 6019-309 89 80 atau email homeopathy@solaris-marketing.com




No comments: