Hebat Semujadi & Selamat

Saturday, July 18, 2009

Dua bulan menangis ...kenapa yer?

Bagi perawat tidak kiralah doktor ke pawang ke atau mak bidan tidak ada istilah cuti sebenarnya didalam kamus hidup kami. Sedihkan mendengarnya .... nak buat macam mana kami dah pilih bidang ini dan teruskan dengan hati yang tulus lagi suci untuk melihat orang lain gembira ...ewah-ewah melepas perasaan pula yer. Kami bercuti juga tipu la kalau tak ada langsung kan. Yang kata tak cuti selagi handphone dalam poket ... cuti-cuti pun kene menjawab panggilan atau sms.

Namun ... 1 sms membuat saya bersyukur kerana saya menjadi perawat,

"Pe2 pun sy ucapkan tima kasih sbb u punya remedy tu dapat kurangkan parut itam i yang sgt teruk. ni ada lagi ..tp x seteruk dlu...almost 2 bln i nangis..tp now i dah ok. moga tuhan tambahkan rezeki u amin....."


Amin Yarobalalaminnnnn.... mujur dia tak kata tambahkan isteri hehehe........ gurau-gurau yer kalau yang menghantar sms ni membaca blog ini. SMS tu saya tak edit terus saya copy dari PDA saya ke pc. Walaupun waktu bercuti dapat SMS hati saya seolah-olah dapat cuti selama sebulan kerana terlalu seronok ...dengan IzinNya remedi saya dapat membantu insan yang mengalami rasa rendah diri dan stress akibat dari jerawat.

Gadis yang SMS tu saya cadangkan mengambil BC01 - Acne & Scar, Carmino Cream & Marigold soap dan selepas itu disusuli dengan BC04 - Skin Nutrient with Biochemic Collagen. Dalam 1 bulan jerawat nya berhenti , bintik-bintik hitam berkurangan dan gadis itu kembali mendapat kenyakinan dirinya semula. Sehingga kini dia mengamalkan BC02 - 12 Cell Salt Remedy - Tonic for whole body system untuk mengawal dan mengimbang mineral dan hormon dalam tubuh.

Apa lagi lepas tu saya belanja anak-anak dan isteri makan ikan bakar la kan ..... kerana hati ini suka sangat.

No comments: