Hebat Semujadi & Selamat

Friday, July 17, 2009

Senarai Remedi Garam Tisu

Produk Kombinasi Khas Untuk Pelbagai Komplikasi Penyakit

  1. BC-01 – Acne & Scar (Jerawat & parut)
  2. BC-02 – 12 Cell Salt – Tonic For Whole Body System
  3. BC-03 – Tonsilitis
  4. BC-04 – Skin Nutrient with Biochemic Collagen
  5. BC-05 – Sinus & Hay Fever (Resdung dan alergik)
  6. BC-06 – Diabetes (Kencing manis)
  7. BC -07 - Leucorrrhoea (Keputihan)
  8. BC-08 - Menstrual Troubles (Masalah haid)
  9. BC-09 - Impotence (Mati pucuk)
  10. BC-10 - Semen Discharged Quickly (Pancutan pra-matang)
  11. BC-11 – Cough, (Batuk)
  12. BC-12 - Cold / Flu (Selsema)
  13. BC13 - Fever (Demam)
  14. BC-14 - Piles (Buasir)
  15. BC-15 – High Blood Pressure (Tekanan darah tinggi)

Senarai di atas hanyalah sebahagian dari kombinasi remedi yang telah siap disediakan sebagai produk. Sekiranya anda mempunyai masalah selain seperti senarai di atas sila hubungi saya untuk preskripsi bagi masalah kesihatan tersebut.

  • Harga : RM80 / 85 Sabah & Sarawak termasuk penghantaran.

  • Cara penggunaan : Penutup botol harus digunakan sebagai alas untuk mengambil tablet , 4 biji bagi dewasa dan 2 biji bagi kanak-kanak. Tablet hendaklah di kemam dan biarkan larut didalam mulut. Jangan kunyah atau telan. 3 kali sehari sebelum makan
  • Directions : Bottle cap should be use as a medium for remedy intake, 4 tablets for adult and 2 tablets for child. Tablet have to dissolve in the mouth not to chew or swallow. 3 times daily before meals.


  • Isikandunga : Di dalam botol biru 40ml. 350-400 biji tablet manis sukrosa, bekalan untuk lebih kurang 4-5 minggu penggunaan/

  • Contents : In blue bottle of 40 ml consist 350-400 sweet sucrose tablet, approximately 4-5 weeks of supply


  • Brunei dan Singapura : Untuk mendapat kelayakkan pos percuma , penduduk Brunei boleh mengguna alamat di Miri atau Limbang, Sarawak. Bagi penduduk Singapura pula bolehlah mengguna alamat di Johor Bahru. Ini akan menjimatkan kos kurier.


Hubungi : 6019-309 89 80 atau email homeopathy@solaris-marketing.com


No comments: