Hebat Semujadi & Selamat

Thursday, July 16, 2009

BC-04 - Skin Nutrient With Biochemic Collagen

Setelah secara rasmi memperkenalkan BC-01 Acne & Scar yang dipakej dengan Carmino cream dan sabun Marigold telah mendapat sambutan yang amat menakjubkan di mana BC-01 Acne & Scar mendapat pesanan yang tinggi dan email pun sampai lenguh-lenguh jari nak menjawab.

Feedback pun Alhamdulilah semuanya berunsur positif dan memberangsangkan dengan kesan penyembuhan yang amat membanggakan. Kali ini saya memperkenalkan pula BC – 04 Skin Nutrient With Biochemic Collagen yang setara dengan BC - 01 dan amat bagus sekiranya digabungkan kedua-duanya sekaligus atau bersama-sama pakej seperti di atas.

BC – 04 Skin Nutrient With Biochemic Collagen


Kombinasi garam tisu yang terdapat di dalam BC – 04 Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah kombinasi garam tisu yang sangat diperlukan oleh sel kulit apabila radang kulit terjadi seperti jerawat batu yang besar dan merah sehingga selepas itu meninggalkan parut. Muka menjadi berminyak dan kelihatan kusam. Biochemic collagen yang terdapat didalam kombinasi ini akan menjadi sebagai agen pencuci atau penghapus toksik dan hormon yang tidak seimbang didalam sel kulit.



Calcarea Sulp, CS6x mempercepatkan proses penyembuhan infeksi yang lambat untuk sembuh, terjadi discaj bernanah yang pekat berwarna kuning dan spot (kesan seperti bulatan yang keras kadang-kadang berwarna perang atau merah kemerahan) yang terjadi sewaktu proses penyembuhan untuk kembali menjadi sekata dengan warna kulit asal.



Kali Mur, KM6x merupakan Biochemic Collagen untuk kes-kes toksik, alergik, lendir berlebihan dan keadaan penyakit semakin bertambah teruk. KM juga amat baik untuk kes-kes resdung.



Kali Sulp, KS6x bekerja untuk merawat kes bernanah yang cair berwarna kuning, kulit yang bersisik akibat kulit menjadi kering.



Silica atau S30 juga merupakan salah satu kolagen juga, dimana ia digelar sebagai “memaksa toksik untuk keluar” ia mempercepatkan infeksi pada kulit seperti nanah untuk “masak” dan menyembuhkan lalu membina tisu-tisu baru bagi menghilangkan parut-parut. Silica secara semulajadinya boleh didapati didalam kulit, kuku dan tisu-tisu yang bersambung didalam tubuh kita



All of the cell salts in this combination are crucial to the cells involved in skin eruptions, either through skin cells or the cleansing/elimination system. Calcarea Sulp helps eruptions that heal slowly and are plagued by thick yellow discharge, pus and scabs. Kali Mur helps with thick white discharge before it matures to yellow. Kali Sulp assists skin eruptions with watery yellow discharge or peeling dry skin following suppressed skin conditions. Silica the 'pusher outer' of the crew, adds strength when skin has a tendency to suppurate easily with thick yellow pus.



Non Malaysian resident please email : homeopathy@solaris-marketing.com for price and shipment cost



  • Harga : RM80 / 85 Sabah & Sarawak termasuk penghantaran.

  • Cara penggunaan : Penutup botol harus digunakan sebagai alas untuk mengambil tablet , 4 biji bagi dewasa dan 2 biji bagi kanak-kanak. Tablet hendaklah di kemam dan biarkan larut didalam mulut. Jangan kunyah atau telan. 3 kali sehari sebelum makan
  • Directions : Bottle cap should be use as a medium for remedy intake, 4 tablets for adult and 2 tablets for child. Tablet have to dissolve in the mouth not to chew or swallow. 3 times daily before meals.



  • Isikandunga : Di dalam botol biru 40ml. 350-400 biji tablet manis sukrosa, bekalan untuk lebih kurang 4-5 minggu penggunaan/

  • Contents : In blue bottle of 40 ml consist 350-400 sweet sucrose tablet, approximately 4-5 of supply


  • Brunei dan Singapura : Untuk mendapat kelayakkan pos percuma , penduduk Brunei boleh mengguna alamat di Miri atau Limbang, Sarawak. Bagi penduduk Singapura pula bolehlah mengguna alamat di Johor Bahru. Ini akan menjimatkan kos kurier.


Hubungi : 6019-309 89 80 atau email homeopathy@solaris-marketing.com




2 comments:

Anonymous said...

saya ni peminat kopi segera.boleh tak selepas makn bc04,saya minum kopi pula selepas tu

biochemic said...

boleh tapi selepas 1-2 jam ambil BC04